Ik spuug de hele gal op. Voor de rest heb ik geen andere shymtomen zoals hoofdpijn of iets dergelijks. Ik heb gisteren wel gedronken.Is dit een kater?

Ik spuug de hele gal op. Voor de rest heb ik geen andere shymtomen zoals hoofdpijn of iets dergelijks. Ik heb gisteren wel gedronken maar niet meer als anders.
Ik heb dit het afgelopen jaar al vaker gehad dat ik gewoon spontaan gal op spuug maar ben nu wel eens benieuwd of waar het aan ligt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Eerlijk gezegd hebben we zo te weinig informatie om een duidelijk antwoord te geven.
Een centraal symptoom bij een kater is hoofdpijn. Dat je geen hoofdpijn hebt spreekt dus tegen een kater. Dat lijkt me dus niet waarschijnlijk.

Waar het wel van komt is dus niet te zeggen. Afgaande op je naam neem ik aan dat je een jonge vrouw bent. De verklaring kan dan liggen in verschillende verklaringen; van een maagprobleem, tot migraine, tot medicatie, en zo kunnen we nog doorgaan.
Mijn advies zou dus zijn om dit met je huisarts te bespreken.

Meteen aan een alcoholvergiftiging of alcoholmisbruik denken is wel errug kort door de bocht. Daarvoor hebben we veel te weinig informatie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, dit is geen kater, bij een kater heb je hoofdpijn. Je hebt een kleine vergiftiging waarschijnlijk opgelopen door je alcoholmisbruik.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oordeelt niet, opdat gij enz enz.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
teveel alcohol tot je nemen is hoe dan ook misbruik ervan maken, of het eenmalig is, of vaak, ik oordeel er niet over, maar als iemand denkt dat hij of zij een kater kan hebben, dan heb je teveel alcohol op en daar dus misbruik van gemaakt.