Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik poep zou verbranden in een tank, zou daar een auto op kunnen rijden?

dus een soort gas ervan maken wat weer gebruikt zou kunnen worden voor BV, een auto of motor. of in combinatie met urine, zou ik dan kunnen besparen op gas,benzine?

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ja dat zou kunnen, met een SterlingMotor kan dat...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Je wou er een vlametje onder laten branden neen ik aan?
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
hartstikke bedankt man!

Andere antwoorden (2)

In de tweede wereldoorlog reden auto's op het gas wat vrij kwam bij het verbranden van hout. Die hadden een grote tank achterop waarin het hout werd verbrand. Ik neem aan dat dit met poep ook zou kunnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Ja, dat kan prima. In de WO-2 waren er wel auto's met een vergassingsmotor, die dan vaak op hout liep. Ik vrees alleen dat de intrinsieke warmte van poep niet zo groot is. Hoeveel poepmoleculen zou je niet nodig hebben om er flink de vaart in te krijgen? Maar in theorie kan het wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing