Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Als ik zelf last heb van een slapend ledemaat is de oplossing daar flink mee te gaan bewegen.
Een vingeroefening die wellicht zal helpen: ga aan een tafel zitten. Raak zo snel mogelijk met beide handen tegelijk eerst de tafelrand met je vuisten, dan met je duimen, vervolgens met de wijs- plus middenvingers, en dan met de middenvingers plus pinken. En herhaal die volgorde. Zo lang mogelijk, en de snelheid steeds ietsjes proberen op te voeren.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Snuffel
11 jaar geleden
Wat een grappige oefening, ik blijk er goed in te zijn. Het lijkt wel iets te helpen. Maar over lijkt t niet te gaan. Nog even dooroefenen maar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jeetje, moeilijk!
Snuffel
11 jaar geleden
Vooral dat stukje middelvinger + pink is moeilijk.
Amadea
11 jaar geleden
Ah, dat heb ik fout geschreven. Moet wijsvinger + pink zijn!
Snuffel
11 jaar geleden
Ook niet echt makkelijk.

Andere antwoorden (2)

Probeer je duim zo veel mogelijk te bewegen. Dit stimuleert de doorbloeding en vermindert het " slapen" wellicht.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Een oud trucje; slaan op je lichaam! In dit geval dus op het topje van je duim. Dat bevorderd de bloeddoorstroming.
Probeer het eens met een oud, dik boek op je in-theedoek-gewikkelde-duim.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding