Wat betekent het als je een huil gevoel hebt als je gaapt.?

Elke keer als ik gaap heb ik het gevoel dat ik in tranen uit moet barsten. Wat betekent dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een redelijk normale reactie van het lichaam. Als ik gaap denkt men soms ook dat ik huil :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee niet tranen. Echt huilen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo'n soort vraag is eerder gesteld, misschien zit hier je antwoord tussen:
http://www.goeievraag.nl/vraag/wetenschap/overig/tranen-ogen-gapen.35579 Bronnen:
- http://www.goeievraag.nl/vraag/wetenschap/overig/tranen-ogen-gapen.35579
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Komt niet overeen.

Het beste antwoord

Als je geeuwt raak je ontspannen (behalve in je kaken). Het kan dat in dat moment van ontspanning emoties aan de oppervlakte komen die je op andere momenten onderdrukt.
Ik zeg niet dat het zo is, maar dat het kan. Misschien kan je bij jezelf nagaan of dat zo is. Misschien heb je iets niet helemaal verwerkt en kun je daar eens de tijd voor nemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

als je gaapt adem je heel veel lucht in, je mond zit verbonden met je neus en je neus met je ogen -> traanklieren.
Door deze tintelingen gebeurt het wel eens dat je kan gaan tranen.
De hoeveelheid verschild vaak per persoon ik heb er ook wel eens last van.

c: ik hoop dat dit antwoord je wat wijzer heeft gemaakt.