Hoe komt het dat ik gezwollen ogen heb ?

Ik sta nu al een paar ochtenden op met gezwollen ogen het word wel iets minder maar ik loop er de hele dag mee rond ik heb genoeg slaap en draag juist zelfs geen make up meer of iets weet iemand waardoor dit komt ze tranen snel als ik er op duw maar m'n ogen zijn wel super droog. en ze irriteren behoorlijk veel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou hiermee even langs de dokter gaan..
Zelf heb ik dit een aantal jaar geleden ook gehad en bij mij bleek het eczeem te zijn! Kreeg er een zalfje voor en en binnen een dag was het over.

Antwoorden (1)

Dat kan een overgevoeligheidsreactie zijn op iets waar je ogen de laatste tijd mee in aanraking zijn gekomen (bepaald parfum, bepaalde bloem). Het kan ook uiting zijn van een ontsteking of bepaalde aandoening.

Als dit de komende week onverminderd aanhoudt of erger wordt, bezoek dan je huisarts om dit te bespreken.