Weet iemand waar ik papieren zakdoekjes van hello kitty kan krijgen?

Mijn dochter van 3 is er gek op en nu zijn ze bijna op.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb het gezien in een folder van het Kruidvat

Toegevoegd na 10 uur:
Sorry, het was een ouwe folder
maar waarschijlijk heeft het Kruidvat ze nog
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Folder is van begin van t jaar hoor .....
T is nu eind november !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, inderdaad maar misschien zitten ze nog in het assortiment
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze zitten nog in het assortiment !
Vandaag bij de kruidvat geweest en ze hebben ze inderdaad nog !
Ik ben vandaag naar de kruidvat geweest omdat ik luiers moest hebben, en ze hebben inderdaad Hello Kity zakdoekjes !
Als ze bij jou bij de kruidvat niet meer hebben, heb je ook een goede kans bij de zeeman