Ik heb zowel boven als onder een klikgebit. Heb ik nu nog een extra/aparte tandartsverzekering nodig ? Absoluut geeen idee waar deze vraag thuishoort

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je hebt nooit een extra tandartsverzekering "nodig".
Ik heb hem wel, maar vanaf volgend jaar niet meer.

Ik neem toch aan dat ook zo'n klikgebit regelmatig gecontroleerd moet worden.
Bij wie ga je op controle?
Je krijgt daarvan een rekening.
Kun je die makkelijk zelf betalen, dan ben je vaak goedkoper uit, dan die maandelijkse dure kosten van een extra tandartsverzekering.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat hoeft helemaal niet D44ntje.
Klikgebit kost minder aan onderhoud dan je eigen tanden, tenzij het gebit vervangen/uitgebreid moet worden.
Vraag je tandarts wat die aan kosten verwacht.