Wie heeft er tips tegen snel hees worden??

Mensen,
Ik heb van mezelf een beetje een whisky en rookstem om het zo maar te moeten zeggen.. ook houd ik zelf wel van een feestje.. Dus als ik soms meerdere dagen feest achter elkaar heb, kan ik de laatste dagen geen woord meer uitspreken wat heel erg vervelend is!
Dus heeft er iemand goede tips tegen het snelle hees worden??
Zelf probeer ik niet te hard te praten, niet met de muziek mee te schreeuwen en simpelweg wat minder te praten.. Vaak lukt dit na een aantal biertjes niet helemaal meer. Tijdens die meerdere dagen feest vreet ik vaak ook strepsils bij het leven..

Maargoed al met al.. Heeft er iemand nog een andere goede tip?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Irisch Moos helpt daar goed tegen, gewoon hij de drogisterij te koop.