Kan ik een scheur in mijn gipsbeen herstellen?

Ik heb laatst mijn voet gebroken, nu hebben ze daar gips omgedaan maar ik was gister avond in het donker gestruikelt, en lande toen uit reflex op mijn gips, nu is het gips gebroken er zit een scheur in, is dit te herstellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Dat kan je vast zelf herstellen met producten uit de bouwmarkt, geen probleem. ;) Verstandiger is even contact opnemen met het ziekenhuis. Ook zij kunnen dat gips vrij eenvoudig herstellen, maar waarschijnlijk zullen ze ook willen checken of de stand van de botten nog goed is. Bijna niets is zo vervelend als verkeerd aan elkaar gegroeid bot, dat kan echt heel vervelende consequenties hebben. Gewoon ff laten checken dus!