Waarom laat ik vaker spullen uit mijn handen vallen tijdens mijn menstruatie?

En wat is de 'functie' daarvan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Misschien schommelt jouw bloedsuikerspiegel dan wat teveel, waardoor je bewegingen minder stabiel zijn. Snoep je misschien meer tijdens die dagen? Let er eens op of je dieet dan misschien veranderen kan.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk niet dat meer snoepen de oorzaak is, want mijn eetpatroon is niet veel anders dan op andere dagen tijdens deze periode.

Andere antwoorden (1)

Mogelijk zit dit 'tussen de oren' en is het dus psychisch. Op internet kan ik verder ook niets vinden hierover, maar je bent natuurlijk een individu en ieder heeft andere problemen tijdens de menstruatie. Misschien dat dit bij jou weer meer op de voorgrond treedt, maar wat de reden dan precies zou zijn weet ik niet.