Helemaal niet. Wordt vaak gedaan om bv blessures aan een enkel en optredende verdikking te doen verminderen.
Het helpt bovendien om je wat koeler te voelen tijdens deze warme nachten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een gekoeld zakje zal geen kwaad kunnen, echter zou ik dit niet doen als het gekoeld zakje iets vergelijkbaars is als een coldpack uit de diepvries, aangezien je dit maar max 20 minuten op de plek mag leggen, langer zou niet goed zijn, en ook niet goed aanvoelen omdat je spieren dan echt een dreun krijgen, als de huid stijf, bevroren of zeer rood wordt haal de cold pack dan direct weg