Kun je ook voor èèn keer verantwoord crash-dieten?

Het gaat niet om veel: hooguit 2-3 kilo in èèn week(?)

Ik maak mij normaal niet zo druk om mijn gewicht, en hoef ook niet te letten op een paar kilo's meer of minder omdat dit bij mij altijd schommelt op de grens van mijn BMI. Maar nu heb ik nog eigenlijk best wel leuke kleren voor Kerst die ik wel aan kan zonder nieuw te hoeven kopen, ware het niet dat ik daar eigenlijk nèt niet echt comfortabel meer in pas.

Kun je ook verantwoord dit gewicht kwijtraken, èènmalig en in èèn week tijd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij 1 gaan de streepje de andere kant op: 'één' dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook niet teveel vocht innemen wil nog wel eens helpen in de week voor kerst.

Het beste antwoord

Ik heb dit ziekenhuisdieet jaren geleden ook eens gedaan, echt crachen hoor.
Maar kijk maar in de linker kolom van deze site, hier staan (bijna) alle dieten op.
Hang je nieuwe kleding aan de kast, zodat je elke dag je feestkleding ziet, en weet waarvoor je het doet :-))
Succes.

Toegevoegd na 4 minuten:
Er staat aangegeven dat je soep erbij mag eten.
Als je naar onder scrolt, zie je als laatste in de index staan ziekenhuisdieet.
Als je daar op klikt staat de inhoud vd soep er op, vanuit daar klik je verder op het dieet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

1. Vooral veel bewegen. Schep maar 100m. straat sneeuwvrij.
2. Niet teveel, en niet te vet eten.
3. Afwisselend eten.
4. Beter 10x per dag een 0,3 maaltijd dan 3x per dag 1,0 maaltijd. Je lichaam denkt dan meer dat je toch altijd wel genoeg te eten kan vinden, en zal sneller verbranden/verteren.
5. Zie 1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb jij de hele straat al schoon? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee... Zelfs de P nog niet goed ;)
Een paar jaar geleden heb ik gebakkerd, in de eerste week was ik 5 kilo kwijt. Dat ging wel wat erg snel als ik eerlijk ben, voelde me gammel en trillerig. Maar het is dus wel mogelijk en als het maar 1 keer is dan is het niet zo erg hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het antwoord op je vraag is nee..

Een crashdieet is nooit verantwoord..ook niet voor 1 keer..

Toch doe ik het ook wel eens..ik doe dan het ziekenhuisdieet..dat werkt wel maar is ook niet gezond;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is dat het paard achter de wagen, want iemand met een goed humeur in een flutjurk is natuurlijk veel prettiger en leuker gezelschap dan iemand in een prachtige jurk met een rot humeur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En een mega spierpijn van die tweehonderd meter straat sneeuwvrij maken! :-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo, een rothumeur?
Ik denk als je een paar kilo bent afgevallen, je juist een goed humeur krijgt, vooral in het geval van Meander.
Dan past ze weer in haar nieuwe outfitje..super toch, ik zou er in ieder geval wel een goed humeur van krijgen hoor :)
Ja dat kan, vasten noemen ze dat...

Eet 14 dagen niets, is heel gezond en ik zeg je alles van wat jij dacht is niet waar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wordt postbode! Dan krijg je een superstrak lijf en een topconditie!! Zeker nu met de sneeuw. En de postbode, hij ploeterde voort.

Toegevoegd na 24 seconden:
Binnen een paar dagen zie je al effect. Veel bewegen dus!

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik bedoel, zij, zij ploeterde voort. Ik dus.
14 jaar geleden
Een crashdieet kun je alleen op een verantwoorde manier volgen.
Afvallen in plaats van in een keer alle kilo's te willen kwijtspelen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, per definitie is crash-diëten onverantwoord.