Hoe bereken ik aan mijn zwager die door omstandigheden bij ons inwoont een redelijke vergoeding voor kost en inwoning?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Kijk eens op de site van het Nibud ;
http://www.nibud.nl/

Aan de hand van hun tips en gegevens waaraan je misschien niet eens denkt kunnen jullie gezamenlijk overleggen en hem ook de redelijkheid ervan laten inzien.

Toegevoegd na 6 minuten:
Zo zijn er ook dingen zoals; draai jij zijn was mee? Dan is er daarvoor ook een vergoeding voor water, stroom wasmiddelen. Eet hij ook mee? Dat soort dingetjes, waar je niet bij stilstaat kan je hier ook ontdekken.
amc
11 jaar geleden
amc
11 jaar geleden
Daar mag je van uitgaan ja, maar is niet altijd het geval.
Je hebt mensen die niemand tot last willen vallen en alles zelf regelen en graag op zichzelf zijn. In elk geval zijn dit soort bijzaken vaak zo vanzelfsprekend dat je ze vergeet in de extra kosten mee te rekenen als diegene er wél gebruik van maakt.