weet iemand een goed trainingsschema voor buikspieren? (vrouw)

Ik bedoel dus niet voor een echte sixpack etc. maar meer gewoon voor een mooi plat, beetje gespierde buik. Zoals bijv. victoria's secret modellen.

Voor een vrouw dus ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Je kunt trainen wat je wilt, gaat niet veel helpen, voor een platte buik moet je je voeding aanpassen.
Je kunt je buikspieren wel sterker maken met oefeningen, maar het laagje vet dat eroverheen zit is moeilijk weg te krijgen als vrouw hoor.
Je vergelijkt jezelf met een model dat dag en nacht aan haar lichaam werkt (haar lichaam is haar werk).

Antwoorden (2)

Dit doe ik elke dag: 20x push ups en 20x sit ups.
Daarna 30 seconden op je ellebogen en tenen staan (op de pose als bij push ups), dan 15 seconden rust en dat 3x herhalen.
Het werkt echt bij mij, over een paar maanden merk je het al.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens op Youtube, ik vind de video's van PsycheTruth erg goed. Ik ben dan een man, maar ik oefen samen met mijn vrouw en voor mij hoeft zo'n zespakje ook niet.