Als je na je 16e maar voor je 18e een moord pleegt,kom je dan in een normale of een jeugdgevangenis?zit je dan met mannen of alleen vrouwen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meisje toch!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet het antwoord op je vraag (gaat niet over de gevangenis) maar wel heel interressant: http://www.terechtgesteld.nl/?p=491
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niets en niemand is het waard, om daar je leven voor te verknallen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn hemel, waarom denken jullie dat iemand zo'n vraag stelt? Denken jullie werkelijk dat iemand op basis van het antwoord beslist of die nog net zo goed een paar maanden kan wachten voor die iemand gaat vermoorden of dat het meteen nu maar moet?

Antwoorden (2)

Je komt in een jeugdinrichting (gevangenis) en jongens en meisjes zitten apart.

In een justitiële jeugdinrichting verblijven jongeren in de leeftijd van 12 tot 18 jaar, met een uitloop naar maximaal 23 jaar. Er zijn aparte groepen voor jongens en meisjes. Voor jongeren met bijzondere behoeften bestaan speciale groepen. Jongeren kunnen in een jeugdinrichting komen omdat ze iets gedaan hebben waarvoor ze straf verdienen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je was me voor;-) maakt niet uit hoor het gaat erom dat er een waardevol antwoord wordt gegeven op de VRAAG!
Hangt van de situatie af, je kunt ook volgens het volwassenenrecht veroordeeld worden!