Hoe kan ik last van mijn hiel verminderen?

Ik ben momenteel op vakantie en ben 2x hard op mijn linker hiel terecht gekomen. Ik kan hierdoor nu minder goed lopen en vroeg me af wat het beste is om te doen.

Kan ik het beste koelen of heet maken?
Kan ik goed hem intapen zodat ik wel fatsoenlijk op stap kan

Hartelijk bedankt allemaal!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Niet meer op hakken lopen, maar alleen op platte schoenen (sneakers of sandalen). En leen ergens een kruk of wandelstok, zodat je bij het lopen geen druk op die voet hoeft te zetten.
Amadea