Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je je hand breken als je heel hard tegen een muur aanslaat ?

Vriend van mij had zijn hand gebroken+ een paar vingers omdat hij tegen een muur had opgeslagen, vroeg me af of dit nou echt wel mogelijk is? Lijkt mij dat je dan echt door de muur heen wilt ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ja nou en of! je moet je indenken dat iemand met een vuist slaat en echt kracht zet
denk aan een bokser, die de tegenpartij een dreun wil verkopen, die zal niet met een open hand een "aai" uitdelen, maar wat heet een "punch" een stoot, daar dit kracht in.
als je hetzelfde zou doen tegen een muur, dan knal je dus met een breekbare hand (zonder bokshandschoen) tegen die muur aan en reken maar dat er dan een paar botjes kunnen breken !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ligt er natuurlijk aan hoe je slaat.

Met een open hand bijvoorbeeld keihard op een muur slaan heeft denk ik echt niet het gevolg dat je je hand breekt inclusief een paar vingers (tenzij je een aandoening hebt waardoor je zeer snel iets breekt).

Maar met een vuistslag is het goed mogelijk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wanneer iemand met veel kracht tegen de muur slaat, en zijn hand niet juist vormt, of tegen de muur plaatst is dit wel degelijk mogelijk.
wanneer je je handen traint, worden deze sterker en is de kans kleiner, maar nogsteeds niet onmogelijk
Afhankelijk van de muur moet. Het kunnen. Is het een gips wand dan zal de wand kapot gaan..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding