Betekenis verschillende kleur doktersbriefje?

Ik ben net naar de dokter geweest en heb zo'n briefje meegekregen voor de ziekenkas. Nu wou ik dat bij een leggen van mijn vriend die ook even geleden naar zijn arts geweest is, zodat we dat eens samen kunnen gaan binnenbrengen.
Maar het viel me op dat mijn briefje wit is en dat van hem groen.. heeft dat een reden?

Toegevoegd na 1 uur:
Had een reactie van momopoyolo in mijn mail maar kan het hier niet zien dus antwoord even via deze weg: wat een ziekenkas (ziekenfonds) doet kan je hier lezen: http://www.student.partena.be/jsp/index.jsp?folderid=2&id=34&language=Nl&origin=partenastudent het briefje is dus dat de ziekenkas me gedeeltelijk de kosten van het doktersbezoek terugbetaald. Ik had bloed laten trekken. Heb een andere huisarts als mijn vriend maar wel hetzelfde ziekenfonds, elk op onze eigen naam wel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Andere leverancier
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vermoed dat het geen speciale reden heeft, gewoon wat kleur de blok heeft dat hij momenteel liggen heeft. Maar mail anders eens naar het ziekenfonds? die zullen dat wel weten.