Geen van beiden natuurlijk. Maar als het gebeurt en je zou mogen kiezen, zou ik voor mijn voorhoofd gaan. Niet omdat ik misschien wel lelijk zou kunnen zijn :p maar omdat de schedelbreuklijn bovenop de achterzijde zit en omdat het achterste deel van de schedel iets dunner is waardoor je meer kans hebt op blijvend letsel.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hersenletsel dan he ;) een litteken op mijn voorhoofd lijkt me ergens wel stoer :7
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha bedankt ;p ik zou uiteraard ook kiezen voor geen van beiden. Maar ja ;p Bedankt!

Andere antwoorden (1)

ik zou kiezen voor voorhoofd, want dan kan je de klap beter met je armen opvangen, als je op je achterhoofd valt, wordt dat lastig...