mijn penis is in stijfe toestand als een boog je naar voren is dat goed?

lees titel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zolang de afwijking niet zodanig ernstig is dat geslachtsgemeenschap redelijkwijs onmogelijk wordt, is dit geen probleem. Zelden zijn penissen perfect recht.

Antwoorden (3)

Ze zijn er recht, krom naar links, krom naar rechts, naar boven en naar onder gebogen, groot klein.
In alle soorten en maten dus.

Voor seks is het geen probleem, aangezien de vagina een flexibele buis is, die zich aanpast.
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
klopt, er is echt bijna geen enkele die recht als een lineaal is, ze zijn altijd wel wat krom in een bepaalde richting.
Nee joh,dat geeft niks.Als je honderd mannen op een rijtje zou zetten is er geen 1piemel gelijk.Net zo als alle mensen verschillend zijn.Hij is zo als hij is,en dat is maar heel zelden niet goed.Twijfel je nog steeds,nou dan vraag je dat toch een x keer aan je h a ,als je er een x bent. maar geloof me,het is niks bijzonders.
11 jaar geleden
Toch maar even naar de huisarts.
Kan ook het 'Syndroom van Peyronie' zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leuk , al die minnen als je iemand adviseert naar de huisarts te gaan.Zal wel aan mij liggen.