Is het waar dat je geen six-pack (wasbordje, blokjesbuik) kunt zien als je geen armen of benen traint?

Dus bijv; je traint je buikspieren maar is het zo dat je dan geen abs ziet als je niet ook je borst arm en been spieren traint?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Of je een sixpack kunt zien ligt aan je vetpercentage, en hoe het vet op je lichaam verdeeld zit. Het heeft niks te maken met de rest van de spieren in je lijf.

Maar als je naast je buikspieren ook de rest van de spieren in je lichaam traint, heb je in totaal meer spieren. Meer spieren = meer vetverbranding, en daardoor kun je makkelijker je sixpack zichtbaar krijgen.
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo simpel uitgelegd... mooi! +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meer spieren kan niet. Beter getrainde spieren kan wel.
Ritsuka
11 jaar geleden
je hebt helemaal gelijk, je krijgt niet meer spieren, je spieren worden groter omdat ze getraind zijn. Laten we het er maar op houden dat het laat is ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, een grotere spiermassa. Maar verder een duidelijk antwoord. Er huizen vele sixpackjes onder vetlagen. ;-) +1