Ik kreeg gisteren een vaccinatie tegen Nieuwe Influenza A (H1N1), nu doet mijn arm pijn op de plaats van de injectie, is dat normaal?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Heel normaal. Net alsof iemand een harde stomp op je arm heeft gegeven. Gaat na 2 dagen weg. Hoe meer griepprikken je hebt gehad, hoe minder je dit hebt.

Ja, dat is een van de bijverschijnselen, en het kan ook wat rood worden rond de prikplek. Succes Toegevoegd na 1 minuut: Hoofdpijn; vermoeidheid; pijn, roodheid, zwelling of verharding op de injectieplaats; koorts; pijn in spieren of gewrichten Toegevoegd na 2 minuten: geen zorgen dus!

Bronnen:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoe...

Als ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat je arm inderdaad pijn kan doen. Ik had er een kleine dag last van. Verder geen enkele bijwerking van de 1ste vaccinatie gehad.

Ja, de een heeft er meer last van dan de ander maar het kan absoluut geen kwaad.

Tuurlijk dat heb je bijna met elk prikje die je krijgt.

Ja dat is heeeel normaal ook kan het zijn dat je vandaag of morgen steen koud wordt, je voelt je niet ziek maar wel steen koud dat is met 1 of 2 dagen ook weer weg. Dus kijk er niet raar van op

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100