Welk type Oral B Vitality elektrische tandenborstel is dit? (zie plaatje)

C1000 heeft deze tandenborstel in de aanbieding voor 14 Euro. Maar er zijn minstens 6 verschillende Oral B Vitality tandenborstels (dual clean, basic, precision clean, type 3757, sensitive clean en white & clean). Zoektocht op google-plaatjes levert niets op. Wel heel veel plaatjes maar nauwelijks duidelijke verschillen. Is mijn vermoeden juist dat dit het allergoedkoopste basismodel is?
Kijk links op het plaatje (de opzetborstels rechts hebben er niets mee te maken).

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zo te zien en identiek is dit model dezelfde als ik nu in gebruik heb ;) Onderaan rondom de oplaad-opening in heel erge mini letters/getallen staat er: Model: D12.000, D12.500 /Type: 3709 en made in Germany. Het is inderdaad een 'basis-model' maar na 3 jaar gebruik van deze Vitality, en ervoor van ook Braun, de 3D pulsating toothbrush 4725 kan ik met zekerheid zeggen dat deze eenvoudige even goed is! Zoals mijn mondhygiëniste destijds bevestigde en ook zei: "van welk merk of type je een elektrische tandenborstel koopt is vooral merkbaar in de prijs. Belangrijkste is en blijft HOE je ermee omgaat/poetst en wel tijdig een opzetborstel eens vervangt" ;) Die hele verhalen rondom de merken en soorten, zoals ook wel met de meeste tandpasta's zijn pure commercie en menige tandarts heeft via zijn aanbevelingen er zo gemakkelijk een "extra vakantie" aan over gehouden...

Ja dit is het goedkoopste basis model. Niets mis mee

Basismodel ja. . Maar meeste namen die je noemt slaan zowiezo op type opzetborsteltje.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100