hoe staat het me de mex griep in andere landen

is ie daar nog in volle gang of is ie daar inmiddels verdwenen laatst las ik toevallig een stukje dat in mexicoo de griep weer heel hevig om zich heen aan het grijpen was ivm het kouder worden maar hoe het in de rest van de wereld is kan ik niks over vinden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik heb ergens gelezen dat in belgie de mex griep vorige week op zijn hoogtepunt was en nu minder zieken waren.
Dan zal ons land ook snel aan de beurt zijn (hoop ik)

Toegevoegd na 1 dag:
En zoals ik al zei Dan zou ons land ook snel aan de beurt zijn.
En jahoor vandaag werd bekent van uit bildhoven dat de mex griep af neemt van 359 vorige week tot in de 200 deze week.
Maar helaas zijn er wel 8 doden te betreuren deze week
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De griep in Mexico verloopt precies zo als in de afgelopen jaren.
Op onderstaande website kun je ook de andere delen
van de wereld zien.
Zo zakken we in NL ook weer lekker.
14 jaar geleden
http://www.blikophetnieuws.nl/bericht/99887/Aanklacht_tegen_VN_wegens_griepvaccin_tegen_Mexicaanse_griep.html dit is een antwoord...