Toch lief blijven doen... Op enig moment ziet die ander het ook, en dan verandert die wel weer...

Je mag niets doen dan enkel lief door blijven doen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben bang dat je het beste antwoord hebt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat wilde ik antwoorden +1.

Andere antwoorden (24)

Vragen waarom en anders gewoon negeren of niet lief terug doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt eraan hoe niet lief iemand is. Als iemand ronduit gemeen is, dan foeter je hem uit, of geef je hem een corrigerende tik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou die persoon toch gewoon proberen behandelen en het beste er uit te halen. Als er dan nog geen verandering in komt gewoon eens vragen waarom diegene zo tegen je doet daar zal best een reden voor zijn. En als aller laatste kun je die persoon altijd nog negeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kom elke dag duizenden mensen tegen die niet lief tegen me zijn.
En daar ben ik ook blij mee, anders krijg ik het erg druk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan heb je elke dag een hele boeiende dag...met duizenden mensen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, op straat en stations vooral.
Ha, die Babyfaced;

Niets in zijn schoen gooien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet lief terug doen :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gaat er natuurlijk om wat de reden is hiervan.
Wanneer het gaat om een miscommunicatie is dit een gevolg van een gebrek aan verbintenis. Het wordt dan een kwestie van het opnieuw afstemmen om met elkaar op 1 lijn te komen.

Als het echter onredelijk van de andere kant komt, zal ik het maar zo laten. Zolang ik er dan zelf maar van bewust ben, dat ik beter weet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Totaal negeren. Op een later tijdstip keihard terugpakken of blijven negeren.
Meestal zien ze de fout zelf in en komen op hangende pootjes terug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt er een beetje van af wat diegene dan wel doet, ik denk dat ik hem/haar psychisch helemaal kapot zou maken...wat denkt je wel niet man??!! beetje niet lief tegen mij zijn, iedereen houd van Smartass!!! en iedereen is lief tegen Smartass... zelfs die leuke dame waar ik met elke dag 1m afstand achteraan loop. En als ze zegt dat ik haar stalk, dan zeg ik, nee dame, de wereld is rond en jij loopt in feite achter mij aan ! laat me toch es met rust man !!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt eraan. Als het iemand is waarvan ik wil dat die lief is zou ik vragen waarom die niet lief doet. Anders negeer ik het gewoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt je afvragen waarom dit zo is. Gebeurt dit consequent of is het eenmalig. Je zou degene kunnen vragen wat er aan de hand is en waarom hij/zij zo tegen je doet. Ligt het aan jou of aan de ander, misschien kunnen jullie onderling beter rekening met elkaar houden? Werkt niets, mijd mekaar dan gewoon en zoek het niet op. Blijft hij/zij onaardig doen dan vuur met vuur bestrijden en keihard aanpakken diegene, zo lullig mogelijk tegen doen, publiekelijk vernederen en aan de schandpaal nagelen. Dat zal hem/haar leren met jou te f*cken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vragen of ik iets verkeerd hebt gedaan,en krijg ik geen antwoord(er wordt omheen gedraaid)blijf ik toch aardig doen tegenover diegene die niet lief tegen mij is..
we hebben allemaal tenslotte weleens een pestbui...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een ijskoude blik zeggen:"IK VIND JE NIET LIEF!"En je dan omdraaien en poeslief zeggen:"kom maar terug als je je liever voelt".
amc
14 jaar geleden
Ik zou vragen waarom die persoon moeite heeft met mij , en dan uitpraten , de sfeer kan daardoor beter worden.Want het kan zijn dat die persoon irritaties opkropt en het niet durft te zeggen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
99,34 % van de mensen is niet lief tegen mij en daar ben ik erg blij mee,want tegen zoveel mensen lief terug doen is op den duur zeer vermoeiend1 Nee,laat het maar zo!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het 1 keer dan zie ik het door de vingers, zelfs een paar keer wil ik dat nog wel doen wanneer ik weet dat iemand het zelf moeilijk heeft. Als het een structureel probleem is dan is het wat mij betreft ook over met aardig/normaal doen en ga ik in de ignore mode...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op zoek gaan naar iemand die wel lief tegen je doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
behandel de ander zoals jezelf behandeld zou willen worden... dus ik blijf iemand met respect behandelen, maar en behandel de persoon zoals ik zelf behandeld zou willen worden en dus houdt dat in dat op het moment dat iemand niet lief voor me is dat ik dat tegen de persoon zeg, en zeg ook erbij wat voor conclusie ik daaruit trek. Dan ligt de bal weer bij de niet lieve persoon ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lief terug doen. Vurige kolen op zijn hoofd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger zou ik daar nogal moeite mee gehad hebben, want wilde natuurlijk door iedereen aardig en lief gevonden worden ;) want dat ben ik nu eenmaal haha, maar nu kan het me niet zo heel veel meer boeien, ik heb ook niet zoveel de behoefte om dan voor die persoon wel moeite te doen om maar aardig en lief gevonden te worden, het zal het verkeerde beeld wel zijn wat ze over je hebben, en dan is het aan degene om er achter te 'willen' komen om te kijken of die terecht is.. ik denk tegenwoordig maar aan deze mooie wijze woorden...

Er komt een punt in je leven dat je, je realiseerd: Wie belangrijk is, Wie nooit belangrijk was, Wie niet meer belangrijk is en wie altijd belangrijk zal zijn. Dus,maak je geen zorgen over mensen uit je verleden, er is een reden dat ze het niet gered hebben in jouw toekomst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Me afvragen of ik misschien de oorzaak ben. Want dat kan ook. "Actie geeft reactie"
Anders per situatie verschillend reageren:
1) negeren !
2) vragen waarom.!
3) zeg: je zit niet lekker in je vel ik kom later terug.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De eer aan mijzelf houden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt er aan of het belangrijk is of die persoon lief tegen je is. t Maakt voor mij veel uit of mijn partner lief voor me is, of de postbode. Als de postbode niet lief voor me is, z, kan me dat niet schelen, maar van mijn mannetje wel!
als mijn mannetje niet lief voor me is, zou ik vragen wat er scheelt, of het aan mij ligt, of dat hij wellicht gewoon een slechte dag heeft....
En verder zou ik hem gewoon lekker knuffelen enzo,pppffff komt dan vast wel weer goed
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als die persoon niet belangrijk voor mij is: niets.
Is de persoon wel belangrijk voor me: vraag er naar en / of geef het goede voorbeeld.