kun je jezelf laten invriezen? & later terug komen?

ik heb wel is gehoord dat je je kan laten invriezen... maar eigenlijk kan dat toch niet? want je word dan hersendood, toch? als het wel kan zonder hersendood te worden hoe kan dat? SORRY dat ik de vraag zo vaak stel maar hij wordt steeds verwijderd..

Toegevoegd na 1 uur:
hoe zit het dan met ademen, eten, naar de wc? of hoef je dat dan niet?..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je geeft al zo'n beetje antwoord op je vraag. Wetenschappers speculeren hier over, de ene zegt dat het kan de andere niet en weer een andere zegt dat het misschien in de toekomst wel kan. Ik heb bij mijn bronnen een link staan die wel interessant is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is geen enkele wetenschapper die zegt dat het nu kan, alle wetenschappers die er positief tegenover staan zeggen dat het misschien in de toekomst kan. Er zijn dus geen 3 maar maar 2 opties.

Andere antwoorden (2)

Nee dit is (NOG) niet mogelijk. Misschien over een paar 100 jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geweldige minners zonder commentaar
Lees de boeken van Robert Ettinger eens. Volgens hem kan het. Titels bv "Diepvriesmens" en "Man into superman". Je hoeft niet te ademen, te eten en naar de wc als je in de vloeibare stikstof zit want dat is dus onmogelijk.