Als iemand de drug GHB in je drank doet. Kan je dat dan proeven?

Toegevoegd na 1 minuut:
Waar smaakt dat naar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.6K

Het beste antwoord

Normaal proef je het snel want GHB heeft een sterke zoutsmaak.

Toegevoegd na 1 minuut:
Meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/4-hydroxybutaanzuur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik heb gehoord, dat het heel zout en vies is. Het is me een keer aangeboden, maar ik durfde niet, dus ik weet het niet uit de eerste hand.
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Waarom zou iemand dat aanbieden? Ze doen het toch stiekem in je drinken om jou zo te kunnen misbruiken...?!
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Dat kan ook ja :-)
Maar er zijn ook mensen die het gewoon voor de lol nemen, vrienden van doen dat. En ze hebben het mij wel eens aangeboden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Amadea Dat is maar een zeldzaamheid, 99% van de GHB die genuttigd wordt is voor eigen gebruik. GHB heeft nu de naam rapedrug, maar dat is denk ik ontstaan doordat het veel als sexdrug gebruikt werd en toen mensen aan meer mogelijkheden hebben gedacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/4-hydroxybutaanzuur#Positieve_effecten_van_recreatief_GHB-gebruik
Nee het is geur- en smaakloos
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet dat het inderdaad vies zout smaakt , je gaat echt bekken trekken , bha! maar als ze het in je drankje gooien is de kans écht heel groot dat je er niks van proeft! je bent gezellig bezig , gaat niet met elke slok proeven of het anders smaakt , je bent afgeleid, en bedenk er nog maar wat, ook al proef je het niet je merkt het zeer snel ! Pas er a.u.b. mee op ik vind het zulks gevaarlijk spul! ik zie slachtoffers om mij heen ze willen er wel van af maar dat schijnt SUPER moeilijk te zijn!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het helaas ooit in mijn drankje gehad van een gek. Ik had zoute pinda's gegeten en nam een cola. Omdat ik dacht dat het door de zoute pinda's kwam heb ik het toch opgedronken. Ben helemaal uit gegaan.

Later heb ik het een keertje vrijwillig geproefd en het proeft nogal zoutig en het ziet er stroperig uit. En mannen die denken dat dit grappig is. Je kunt iemand hiermee vermoorden omdat ie kan stikken in zijn eigen kots.
Neem het zelf of laat het weten dan heeft de dame nog een keus. En vrouwen die het overkomt. Doe altijd aangifte. Als de politie weigert en alleen melding er van wil maken, vraag hoe de officier van justitie heet van dat district en meld het daar dat je aangifte wil doen en de politie weigert. Een officier van justitie zal nooit aanwijzingen zien om je verzoek te weigeren. Als ik dit allemaal had geweten,dan had ik het zo aangepakt. De dader is nooit gepakt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan ben je een jaar verder en dan krijg je hopelijk nog eens een reactie en dan kan je nooit meer iets bewijzen! zelf 2x meegemaakt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi Awevink. Altijd zo snel mogelijk aangifte doen. En bewijzen. Bij een inbraak weet je ook niet wie de dader altijd is. je moet alleen kunnen aantonen dat het je overkomen is. eventueel met getuigen. En als de politie weigert om aangifte te doen. Zoek uit hoe de officier van justitie heet en dien een klacht in dat je aangifte wil doen en deze niet wordt gedaan. Aan melding heb je niets omdat er geen onderzoek wordt gedaan.
Dat is veel afhankelijk van de hoeveelheid ze in je drankje doen en de hoeveelheid drinken er in het glas zit. Ook de sterkte van smaak van het drankje speelt een rol. Als je dit in water doet, zul je het sneller proeven dan waneer je het in sterke drank doet. Als je dronken bent zul je dit minder snel opmerken dan waneer je nuchter bent. De smaak van GHB is (zoals bij veel antwoorden al staat) zout.