Dat hangt af van de dosering en van hoe lang het gebruikt wordt, en natuurlijk hoe de man erop reageert. Bij gebruik voor langer tijd zal de vruchtbaarheid wel afnemen, omdat het o.a. de biologische beschikbaarheid van testosteron verkleint, en daarmee op den duur ook de spermaproductie onderdrukt.

Ik weet niet wat de achtergrond van je vraag is, maar stel dat een man per ongeluk een keer extra oestrogeen binnenkrijgt, dan is er echt niet veel aan de hand. Bij langdurig gebruik kan het bijwerkingen hebben zoals borstvorming, minder zin in seks, minder snel tot erecties kunnen komen, en kan door de onderdrukking van het testosteron ook de spierkracht en de spermaproductie afnemen. Dat betekent niet dat een man direct onvruchtbaar is, maar zeker op termijn zal de vruchtbaarheid wel afnemen.

Bij mannen worden oestrogenen trouwens wel ingezet bij bepaalde vormen van prostaatkanker. Ook bij genderdysforie worden vaak hormonen voorgeschreven.