Waarom zitten mijn horloge en ringen de ene dag goed en de andere dag losser?

Soms kan ik mijn horloge met gemak mijn pols ronddraaien en de andere dag zit ie gewoon goed (heb geen bandje met gaatjes).Ik zeg dan altijd dat ik mijn "dunne dag" heb... Ik maak me er geen zorgen om maar ben gewoon benieuwd...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
9K

Het beste antwoord

Vocht is inderdaad een reden waardoor ringen strakker of lasser zitten. Bij mij is dat ook of ik warme of koude handen heb. Wanneer je koude handen hebt zijn je bloedvaten minder groot. Wanneer ze warm zijn zetten je bloedvaten uit om warmte kwijt te raken aan de huid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Omdat je vochthuishouding binnen de marge redelijk schommelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat ligt aan de hoeveelheid vocht die je vasthoud..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het heeft met het vasthouden van vocht te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het heeft ook met temperatuur te maken. Als je het warm hebt zal het bandje strakker komen te zitten dan op een koude(re) dag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hangt van je spieren af.!
Als je spieren een beetje los zijn. Dus niet gespannen. Dan zit je horloge en je ring idd een beetje los.
Maar als je spieren een beetje gespannen zijn, dan word je pols of je vinger ook een beetje dikker...
Dus daar vandaan.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt af van de warmte van je huid. Bij koud weer worden je vingers dunner en glijd je ring van je vinger. Probeer het maar eens met warm en koud water.