Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom zitten mijn horloge en ringen de ene dag goed en de andere dag losser?

Soms kan ik mijn horloge met gemak mijn pols ronddraaien en de andere dag zit ie gewoon goed (heb geen bandje met gaatjes).Ik zeg dan altijd dat ik mijn "dunne dag" heb... Ik maak me er geen zorgen om maar ben gewoon benieuwd...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vocht is inderdaad een reden waardoor ringen strakker of lasser zitten. Bij mij is dat ook of ik warme of koude handen heb. Wanneer je koude handen hebt zijn je bloedvaten minder groot. Wanneer ze warm zijn zetten je bloedvaten uit om warmte kwijt te raken aan de huid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Omdat je vochthuishouding binnen de marge redelijk schommelt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat ligt aan de hoeveelheid vocht die je vasthoud..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het heeft met het vasthouden van vocht te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het heeft ook met temperatuur te maken. Als je het warm hebt zal het bandje strakker komen te zitten dan op een koude(re) dag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hangt van je spieren af.!
Als je spieren een beetje los zijn. Dus niet gespannen. Dan zit je horloge en je ring idd een beetje los.
Maar als je spieren een beetje gespannen zijn, dan word je pols of je vinger ook een beetje dikker...
Dus daar vandaan.!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt af van de warmte van je huid. Bij koud weer worden je vingers dunner en glijd je ring van je vinger. Probeer het maar eens met warm en koud water.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding