Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben een gister op me pols gevallen en het doet nu heel erg pijn als ik er druk op zet is het nu gekneusd?

ik ben op het ijs gevallen met mijn pols achter me rug, het is niet dik en als ik hem buig geeft die een best harde knak.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
12 jaar geleden
hou je pols eens tegen het computerscherm, dan kijk ik even met mijn röntgenogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahahaha.
Heb je ook iets bijzonders met je oren?
Ze steken zo uit? ;-))))))))
Ritsuka
12 jaar geleden
die oren zijn voor sonar ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zie je, ik WIST het!!!
Helder zien hè, dan heb je dat ;-)))))

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik denk dat wij dat niet kunnen zien vanaf onze computer. Ik zou even naar de dokter gaan, die weet dat vast en zeker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moeilijk te beoordelen. Advies is langsgaan naar de huisarts als het na een aantal dagen niet voorbij is. Tot die tijd (rek)verband er omheen. Niet te slap en niet te strak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je pols kunt buigen en als ie niet dik is, dan zal het waarschijnlijk meevallen.
Wel kan je bot en/of het vlees er omheen gevoelig zijn.
Gaat de pijn niet over, neem dan contact op met de huisarts(assistente) om te overleggen of er naar gekeken moet worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding