Wat moet je doen als je steeds visioenen ziet uit de toekomst? Moet je het aan anderen vertellen of voor jezelf houden?

Ik zie visioenen uit de toekomst en ik weet niet wat ik moet doen
help me!!!! Pleazzzz

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9K

Antwoorden (6)

EXTREEM RIJK WORDEN met je voorkennis, of hulp zoeken om je te helpen in te zien wat de visioenen zouden kunnen zijn. Als ze je verontrusten is het zaak om de importantie van de visioenen aan te passen zodat jij de controle over je leven weer terug krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar die - nou goed voor is???? +!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste minnetjes worden gegeven voor ongewenste antwoorden, niet incorrecte ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@mokum , het is ook extreem -niet - prettig om visioenen te krijgen en niet te weten hoe je ze moet stoppen.
Niet aan anderen vertellen. Je weet nooit hoe anderen met deze informatie omgaan. Misschien gaan ze hierdoor wel rare dingen doen, of het nou uitkomt of niet.

Wel zou ik ze voor jezelf opschrijven, met een datum erbij. Misschien heb je er later nog wat aan, al is het maar ter vermaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het wel eens gehad in dromen. En wanneer ik dat vertelde aan de betreffende persoon, dan werd het altijd "eng" gevonden. Dus ik zei het maar niet meer. De laatste jaren heb ik het niet meer gehad.

Slecht nieuws zou ik sowieso nooit vertellen. Wat heeft iemand eraan om van te voren te weten wat hem te wachten staat. En als je echt pech hebt, gaan ze jou er nog de schuld van geven ook. Sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem contact op met het parapsychologisch instituut te Utrecht. tel: 030 2341707, ev dhr. Gerding. Zij kunnen jou verder helpen. In de tussentijd jouw informatie voor je houden. Sterkte ermee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De toekomst ligt helemaal niet vast , dus je visioenen zijn niet toekomstvisioenen, hoogstens impressies over mogelijke toekomstige gebeurtenissen.

Maar , je ziet deze dingen en je weet niet wat je moet doen.

Allereerst lijkt het me van belang om weer te "aarden " je benen weer op de grond te krijgen. Dit kan je doen door flink lichamelijk te bewegen , te eten en / of ( water ) te drinken , of aan ( zelf ) seks te doen . Op die manier kom je weer in contact met *deze * wereld , waar je je leven leeft.

Daarna kan je proberen je impressies te delen met iemand die wil luisteren , of dat een vriend , vriendin , iemand van een spirituele site of wie dan ook.

Je impressies zijn reeël en belangrijk, maar ze zijn niet over de toekomst . Ze zijn waarschijnlijk jouw eigen "vertaling " van impressies die uit een hogere werkelijkheid afkomstig zijn . Je weet alleen niet wat je ermee aan moet.

Je bent niet alleen in het spirituele waarnemen , alleen je moet je zelf nog afstemmen .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens naar de film "Stirr of Echoes " , deze film was voor mij belangrijk nadat ik impressies doorkreeg van een andere realiteit . Overigens ik kan mij prima aarden , op de hierboven omschreven manier . Ik heb er dan geen last van .
Ik zou het niet aan anderen vertellen. Als je gelooft dat het echt visioenen uit de toekomst zijn, moet je kijken waarom je die visioenen krijgt. Is er een waarschuwing? Of is het een geruststelling? Krijg je antwoord op een vraag? Of moet je iemand helpen?

Zelf geloof ik dat de toekomst niet vastligt, maar als je gelooft dat het wel vastligt en het echte visioenen zijn, moet je er vrede mee nemen dat je ze hebt. Aanvaard ze in plaats van ertegen te vechten en geef ze een plaats in je leven. Hiermee bedoel ik niet dat je direct hulp moeten zoeken of een opleiding volgen. Je moet doen wat je gevoel je ingeeft.