Wat moet je doen als je steeds visioenen ziet uit de toekomst? Moet je het aan anderen vertellen of voor jezelf houden?

Ik zie visioenen uit de toekomst en ik weet niet wat ik moet doen
help me!!!! Pleazzzz

Weet jij het antwoord?

/2500

Neem contact op met het parapsychologisch instituut te Utrecht. tel: 030 2341707, ev dhr. Gerding. Zij kunnen jou verder helpen. In de tussentijd jouw informatie voor je houden. Sterkte ermee.

Ik zou het niet aan anderen vertellen. Als je gelooft dat het echt visioenen uit de toekomst zijn, moet je kijken waarom je die visioenen krijgt. Is er een waarschuwing? Of is het een geruststelling? Krijg je antwoord op een vraag? Of moet je iemand helpen? Zelf geloof ik dat de toekomst niet vastligt, maar als je gelooft dat het wel vastligt en het echte visioenen zijn, moet je er vrede mee nemen dat je ze hebt. Aanvaard ze in plaats van ertegen te vechten en geef ze een plaats in je leven. Hiermee bedoel ik niet dat je direct hulp moeten zoeken of een opleiding volgen. Je moet doen wat je gevoel je ingeeft.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100