Blijft je hoofd nog steeds doorgroeien nadat je volwassen geworden bent?

((Ik had hem eerst op de foute manier gesteld:o))

Maar is het dus zo dat dit net zo werkt als bij je oren (die blijven ook je hele leven doorgroeien)
Mijn vader zei dit, maar ik betwijfel het.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

Nee,
Je vader heeft ongelijk.
Na de groeispurt houdt de "hoofdgroei" op

Toegevoegd na 1 minuut:
"Bij een pasgeboren baby is het hoofd ongeveer een vierde deel van de totale lengte."

"Bij een volwassen mens is het hoofd nog maar een achtste deel van de totale lichaamslengte. "

(zie bron voor meer informatie)

Toegevoegd na 19 minuten:
p.s je bedoelt het hele hoofd hea, en niet de Neus en oren...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Oren en neus bij mannen wel, hoofd nadat je bent volgroeid zeg ongeveer 23 jaar niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij vrouwen toch ook?(oren en neus)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk! Mij fout.. ;-)
Nee, je hoofdomtrek niet.
Wel bepaalde onderdelen, zoals soms de neus of oren.