heeft iemand ervaring met Braun Silk-épil Softperfection 7 7681 WD?

kun je deze silk-epil echt voor je gezicht gebruiken en is het waterdicht, wat zijn de gevolgen? (graag antwoord van iemand die ervaring met het apparaatje heeft)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Door die verschillende opzetstukken kun je volgens de aanwijzing op kleiner gebied werken, maar je blokkeert het zicht door de rest van de voorkant, die is dan best wel knots, zeg maar. Hij is wel goed waterdicht en ook goed schoon te maken. Voor gezicht afrader. Tenzij je grote gebieden wil plukken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat weet ik, maar die vind ik zelf nog steeds te lomp omdat je niet goed ziet waar je bezig bent. En aangezien t maar om enkele haren gaat... Onhandig.