hoe komt het dat ik tijdens de winter minder courage heb?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Powergen
12 jaar geleden
Waarom in het engels doen als het ook gewoon een Nederlands woord heeft?
burgos
12 jaar geleden
Is courage provisie??
Powergen
12 jaar geleden
Juju999, tenminste ik heb.. is het (en dat is volgens mij ook in west vlaanderen)
en tjsah, ik kom uit Nederland dus kan geen West vlaams.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
k ken hir ok int broabants goan lulle, maar k men da nie iedereen da ken verstoan

Antwoorden (2)

In de zomer heb je meer zin om eens te gaan zwemmen of te sporten of gewoon buiten te spelen en in de winter niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet natuurlijk niet op welk gebied het je aan courage ontbreekt. normaal is men in de zomer iets meer uithuizig. meer contacten met andere mensen en als gevolg iets meer courage om zaken te ondernemen. in de winter ontbreekt deze impuls waardoor de courage af lijkt te nemen.