Heeft iemand ervaring met breast gro?

Ik heb het product al eens op Internet gezien en laatst zag ik het ook bij de Tuinen. Het is redelijk prijzig maar het beloofd heel wat, ik weet niet of ik het moet geloven dus ik ben benieuwd of vrouwen hier ook ervaring mee hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
anneliez
12 jaar geleden
Iets wat te mooi lijkt om waar t zijn, is vaak ook te mooi om waar te zijn.
Als dat spul echt zo werken hadden alle vrouwen perfecte borsten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zoiets dacht ik ook al, dan zou niemand meer een gevaarlijke operatie ondergaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo is dat, er zijn ook pillen die mannen een grotere penis beloven of zouden werken tegen kaalheid. Trap er niet niet!
Het motto in deze branche is: "there's a sucker born every minute." Dus iedere minuut wordt er wel een goedgelovig persoon geboren die ze kunnen oplichten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, ik denk toch dat er helaas niks anders bestaat dan operatief een borstvergroting ondergaan voor grotere borsten. Nouja, jammer dan. Dat heb ik er niet voor over.

Het beste antwoord

Ik ben geen vrouw, maar ik ben gek op grote borsten.
Daarom citeer ik een uitspraak van iemand anders:

Kleine meisjes van ± 3 jaar zijn nog voor de gek te houden. Die kan je nog vertellen dat ze hard op hun duim moeten blazen om de zelfde mooie ronde borsten te krijgen als hun mama.
Maar ik neem aan dat jullie als volwassen vrouwen, toch wel beter weten.

Weten jullie wel wat er in Breast Gro zit?
Kijk bijvoorbeeld eens naar een paar ingrediënten:
Meelmix (Boekweit, Zwarte haver, Gerst, Rogge, Tarwe en Maïs) Dit zit ook in een meergranen brood………en is veel goedkoper.
Isoflavonen Complex - Isoflavonen wordt gewonnen uit soja.
In deze samenstelling is het een ondersteuning tegen overgansklachten én een uitgekiende formule voor een gezonde prostaat.
Is misschien de verklaring van de baardgroei van LindaLovelace….
Dames, het is een cliché is, maar schoonheid is niet alleen zichtbaar aan de uiterlijke vormen, maar komt voornamelijk van binnen uit.

En dat de buitenkant niet altijd wordt zoals men had gehoopt kan men onder andere zien bij Marijke Helwegen en Vanessa alias Conny Breukhoven.
escape