Stel je gaat afvallen. Waar zie je dit dan als eerst? Bij je buik/borsten of gezicht etc? Of is dat bij iedereen verschillend...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Dat is inderdaad verschillend, ik heb als eerst mijn gezicht, dan mijn armen en benen, dan pas mijn kont en dan pas mijn buik. (HELAAS!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom de -?

Andere antwoorden (2)

Dat is inderdaad bij iedereen verschillend (bij mij zie je het als eerst aan me gezicht dan me buik)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij was het zo eerst me gezicht en benen en armen En vervolgens mijn buik, Maar is verschillend