ik heb een doorlopende wenkbrauw wat kan ik het best doen?

Het is niet echt een hele erge, maar toch. Ik ben 13 jaar en mijn vader zegt dat het kan uitvallen als ik uit de pubertijd ga. Kan dit? Kan ik hem nu beter weghalen???

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik zou t epileren. Kan geen kwaad omdat het toch op een plek zit waar je het haar niet hebben wilt. Als je niet weet wat je doet zou ik naar een kapper gaan. Veel kappers doen het ook (staat wel op hun website of ze ook epileren). Dan heb je t mooi netjes :) Ik deed t vroeger gewoon zelf. Veel mannen hebben gewoon dikke wenkbrouwen (evt. donkere haren). Gewoon doen :)

je zou het kunnen epileren.dat is met een pincet de overtollige haartjes eruit plukken als je het vervelend vind.wat je vader zegt kan ook kloppen hoor! vaak gebeurd dat ook maar niet altijd.succes!

Als je het erg vervelend vind, kun je hem natuurlijk epileren. Maar kijk wel uit dat je niet teveel haren eruittrekt, want dit ziet er weer lelijk uit.

het tussenstukje gewoon ff tijdelijk wegscheren... dan krijg je geen lelijke plekken, en hou je hier last van, dan laten epileren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100