ik heb een doorlopende wenkbrauw wat kan ik het best doen?

Het is niet echt een hele erge, maar toch. Ik ben 13 jaar en mijn vader zegt dat het kan uitvallen als ik uit de pubertijd ga. Kan dit? Kan ik hem nu beter weghalen???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.6K

Het beste antwoord

Ik zou t epileren. Kan geen kwaad omdat het toch op een plek zit waar je het haar niet hebben wilt. Als je niet weet wat je doet zou ik naar een kapper gaan. Veel kappers doen het ook (staat wel op hun website of ze ook epileren). Dan heb je t mooi netjes :) Ik deed t vroeger gewoon zelf. Veel mannen hebben gewoon dikke wenkbrouwen (evt. donkere haren). Gewoon doen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

je zou het kunnen epileren.dat is met een pincet de overtollige haartjes eruit plukken als je het vervelend vind.wat je vader zegt kan ook kloppen hoor! vaak gebeurd dat ook maar niet altijd.succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad, gewoon eens per week epileren.
definitieve (dure) maatregelen kunnen altijd later nog.
misschien komen doorlopende wenkbrauwen wel in de mode :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je voor het eerst gaat epileren, laat dat dan voor één keer doen door een schoonheidsspecialist. Je moet namelijk een bepaalde lijn blijven volgen om te voorkomen dat je je eigen wenkbrauwen verpest en voor aap loopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry jongens zijn daar niet van die lijken stoer maar ze vinden het niet stoer om naar de schoonheidsspecialist te gaan. En is niet echt lekker ontspannen .
Als je het erg vervelend vind, kun je hem natuurlijk epileren. Maar kijk wel uit dat je niet teveel haren eruittrekt, want dit ziet er weer lelijk uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het tussenstukje gewoon ff tijdelijk wegscheren... dan krijg je geen lelijke plekken, en hou je hier last van, dan laten epileren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een min! Je moet je wenkbrauwen nooit scheren. Je kunt te makkelijk uitschieten bij je poging er vorm in te brengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik doe het al jaren met een tondeuse en na een paar keer krijg je handigheid in hoor