Hoe kan het dat je van chrystal meth 'beestjes onder de huid krijgt' en van speed niet?

Een vriend van me zei dat chrystal meth het zelfde is als speed, en dat het superspeed genoemd word. Nu las ik op internet dat het dat ook is. Maar hoe kan het dan dat mensen die chrystal meth verslaafd zijn overal wondjes hebben en mensen die speed verslaafd zijn niet.. Of kom dit niet door de amfethamine wat erin zitten? Thanks!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Ik denk zoals met meerdere drugs je denkt dat er beestjes onder je huid zitten en je voelt t ook en dan maak je zelf je huid kapot door bv hard te krabbelen