Wat is het, wat je ruikt in je navel?

- eventueel met behulp van een vinger -

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (4)

bij mij is het de geur van douchegel, die je dan ruikt.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
dat zou kunnen.
Het kan zijn dat je navel wat dieper ligt en dat daardoor vocht (water en zeep door douchen/bad of transpireren) in je navel komt en blijft.
Hierdoor ontstaan bacteriën in je navel en veroorzaken dat nare luchtje. Dus je navel goed uitspoelen bij het douchen en daarna volledig droog wrijven. Als je makkelijk transpireert, kan je is proberen je navel regelmatig te wassen met zout water
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ En als je navel idd wat dieper ligt en je kunt en met een handdoek niet zo goed bij, gebruik dan een wattenstaafje om het helemaal goed droog te maken.
Op je huid leven bacterieën, als ze zich genoeg vermenigvuldigen gaan ze gezamenlijk zo stinken dat wij ze kunnen ruiken.
Je navel mee wassen zoals hier boven genoemd wordt is de beste oplossing.

Je gaat overal zo ruiken als jij je helemaal niet meer wast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zweet.
Vrij logisch... Ik heb al 3 weken niet gedoucht.