Bronchitusaanval en geen ventolin bij de hand, wat nu?

Wat is er nog meer tegen een bronchitus aanval te doen zodat de luchtwegen weer open komen te staan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Optie 1: dienstdoende apotheek bellen, er is er altijd een open. kun je echt niet weg probeer dit: Kompres van mosterd op de borst, of mosterd zaad. Warm bad met veel verse dennennaalden. (klotezooi om op te ruimen daarna, maar werkt wel ;-) ) Even een dieet van groente en vruchtensap, en rust houden Na elke hoestbui wat water drinken

Klinkt misschien stom, maar koffie schijnt ook wel eens te helpen weer een beetje op adem te komen, iig bij mijn vriendin wel

Bij mij help een warme douche ook wel (de stoom verwijd je longen) Maar een nachtaphotheek zal je nooit weigeren.

Wat bij mij erg goed helpt is inderdaad koffie en anders cola.

heet douchen, de stoom weekt het slijm los... zodat je weer lucht krijgt, eigen ervaring

Soms wil een dennengeur kaarsje weleens helpen. Maar dat moet je natuurlijk wel bij de hand hebben. Indien dit niet is wil heel rustig zijn en af en toe nippen aan rooibosthee weleens verlichting geven. Buitenlucht is de laatste tip.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100