Zijn ballerina's echt slecht voor je voeten?

ik heb laatst gehoord dat ballerina's slecht zijn voor je voeten omdat ze plat zijn en de menselijke voet dat niet is.
wat zijn de gevolgen dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op blote voeten lopen is ook niet slecht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk niet dat het handig is om over straat, door de winkels en op school op blote voeten te lopen:P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Draag goed schoeisel dt steun geeft en wissel minimaal twee paren regelmatig af, dat is het beste voor je voeten. Je zult niet de eerste zijn die door het lopen op slecht passend en niet-steungevend schoeisel voetproblemen krijgt die niet meer terug te draaien zijn. Wees zuinig op je voeten! Op je hele lijf. Het is je voertuig voor het leven. Op je fiets zitten toch ook geen houten wielen meer ;-)

Antwoorden (3)

Er zit totaal geen goed voetbed in, of enige vorm.
Het licht er ook aan van welk merk het natuurlijk is.

De gevolgen zijn vooral pijnlijke enkels ( heb ik zelf ervaren)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De ballerina's zijn erg smal waardoor ze gaan knellen en de kans op blaren op je voeten groter is. Ook zijn zo'n soort schoenen slecht voor je bloedsomloop. Want als het knelt kan het bloed niet meer doorstromen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had ook ballarina's maar ik had er geen last van ... Alleen op het begin met uitlopen maar daarna heb ik geen last gekregen . Mijn voeten deden geen pijn. Maar wie weet verschilt het bij iedereen?