Bestaan er zelfontwikkelingsgroepen?

Hallo! Ik ben een 22-jarige studente en blijf kampen met vragen over wat ik nou wil en waar ik nou thuis hoor. Ik studeer op het moment Rechten, maar ben mijn motivatie kwijt omdat ik niet meer weet waar ik het voor doe. Ik vind de studie zelf niet super leuk en de banen die je ermee kunt krijgen ook niet. Ik heb geen ouders die mij goed kunnen adviseren. Die hebben zich sowieso niet echt druk gemaakt om mijn ontwikkeling als ik terug kijk. Bestaan er soort van zelfontwikkelingsgroepen waar je je bij kunt aansluiten? Waar je elkaar leert kennen en met elkaar opzoek gaat naar elkaars antwoorden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een collega van mij doet al jaren aan zijnsorientatie en is daar heel tevreden over. Het heeft een spirituele kant en ik weet niet of dat iets voor je is, maar hierbij de link

http://www.zijnsorientatie.nl/index.php/wat-is-zijnsorientatie/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Marjon van Herpen heeft een Social Work training at MEE Noord Oost Brabant gegeven, maar dat was in 2009. Ik weet niet of ze dat nog doet.

Misschien dat onderstaande link je meer informatie kan geven over wat je kunt doen. Dit heeft niets met Marjon van Herpen te maken, maar kan je misschien ook verder helpen.

Succes ermee.