Waarom heb je zo een raar gevoel in je nagels na het knippen?

Toegevoegd na 10 uur:
Bij het lezen van de antwoorden ben ik erachter gekomen dat ik de vraag niet goed geformuleerd had. Ik bedoel natuurlijk niet dat het IN mijn nagels raar voelt, maar dat de huid vlak onder mijn nagels vreemd aanvoelt na het knippen van mijn nagels. Inderdaad had ik het de laatste dagen een beetje verwaarloosd en waren ze iets te lang geworden. Hiermee geef ik eigenlijk zelf al het antwoord: De huid onder mijn nagel is na het knippen weer 'open en bloot', en moet daardoor weer even wennen aan aanraking - die zij dus een tijd niet gehad heeft vanwege die ongeknipte nagels! Dank voor de antwoorden !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.9K

Het beste antwoord

Omdat je weer aan die kortere nagels moet wennen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nooit last van, misschien knip je ze te kort
anneliez
12 jaar geleden
dit is eigenlijk onmogelijk, misschien knip je ze kort of je had een tijdje lang gehouden en ben het zo gewend, en dan knip ej ze opeens kort en dan heb je dat rare gevoel. gaat weer vanzerlf over hoor!