Wanneer een piercing scheef is gezet, kan de zetter om een wettelijke vergoeding gevraagd worden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

Tja, wat is een 'wettelijke vergoeding' ?
Je kunt iemand aanspreken op een wanprestatie.
Vaak lastig om te bewijzen, daarbij wordt gechecked of er heldere afspraken zijn gemaakt en of of het geleverde produkt of dienst wel of niet aan de verwachtingen voldoet.
In eerste instantie gaan praten en je teleurstelling uiten en kijken wat er geregeld kan worden.
Overigens kunnen ze van alles laten ondertekenen vooraf, maar dat is niet altijd rechtsgeldig.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb eerder een piercing laten zetten in mijn neus. Ik moest toen een verklaring ondertekenen waar in stond dat de piercer niet aansprakelijk was
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat ligt eraan of je iets heb moeten tekenen,is dat niet het geval kun je een vergoeding vragen,in ieder geval dat hij of zij de fout herstelt