Kan je ook in Nederland medicijnen via internet bestellen ?

Je hoort er op dit moment zoveel over, maar het bestellen van medicijnen kan toch alleen via buitenlandse sites ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

ja dat kun je gewoon bestellen,dat klopt...ik weet natuurlijk niet wat je wilt bestellen maar bestel niets wat je nog nooit gebruikt hebt...ik bestel zelf de diclofenac wel eens ivm mijn verstandkiezen die doorkomen en met mijn darmkoliek,maar dat is meer omdat ik dan geen zin heb om naar de dokter te gaan voor een herhaalrecept.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Die buitenlandse sites zien er allemaal buitenlands uit, maar of ze dat ook zijn, dat weet je maar nooit... Ik zou het maar niet doen, waar is de garantie en leveren ze wel wat je besteld? niet doen dus...
En als niemand dat nu zou doen, dan is het allemaal zo afgelopen met die zwendel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn zeker nederlandse online apotheken, alleen heb je ook daar gewoon een recept voor nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt er een beetje aan wat je nodig hebt.

Echt extreem zware medicijnen kun je niet zonder recept krijgen bij de Nederlandse online apotheek.

Maar ik schrik er toch nog wel van wat je WEL zomaar kunt bestellen hoor, bijvoorbeeld de pijnstiller DICLOFENAC, die je normaal echt alleen maar via je huisarts kunt krijgen, die bestel je zomaar bij een willekeurige Nederlandse online apotheek.

Ook zaken als bv de nieuwe afslankpil 'Ally' kun je zonder vragen bestellen bij de Nederlandse online apotheek, terwijl ze in een gewone apotheek eerst willen weten wat je BMI is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kunt u ook een site doorgeven want ik kamp met hetzelfde probleem ?
Bedankt voor de moeite.