In wat voor kleding lijk je slanker?

Mijn buurvrouw is niet echt dik, maar ze heeft wel een buik en een redelijk stevige maag met omvang. Ze is niet zo groot en ook wat breedgeschouderd. Ze loopt altijd in een spijkerbroek met strakke t shirt. Dat benadrukt best wel de vetrollen. Wat zou haar wat slanker en langer doen lijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee deze heeft een buik. Heupen zijn niet te zien. Loopt recht toe recht aan.
Ritsuka
12 jaar geleden
Ga jij je buurvrouw kleden dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, voor een bruiloft!!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze vroeg mij om advies, haar dochter gaat trouwen. Ik heb er wel ideeën over, maar ben erg benieuwd naar meningen van anderen. Wel serieuze meningen natuurlijk, en geen sarcastische onzin antwoorden zoals in sommige reacties.

Het beste antwoord

Antwoord op jou vraag:

Geen één kledingstuk maakt slanker!

Dat is een optische leugen
Het oog bedriegt ,men kijkt zoals die wil namelijk.

Mensen die zwart dragen,lijken niet slanker
,maar omdat de massa dat aangeeft ,
denken mensen dat het slanker maakt.

Een vetrol is een vetrol en die kan je niet verbloemen ,maar waarom zal je dat doen ( dat terzijde )

( Ze loopt altijd in een spijkerbroek met strakke t shirt. Dat benadrukt best wel de vetrollen.)

Stel ze trek een wijd t shirt aan
lijkt ze dan slanker
wel nee,
dat maakt namelijk dikker
zie voorbeeld dame in de groene getailleerd japon en een wijde japon

( dat doet het ook met flinke mensen namelijk,geen verschil )

ze lijkt juist stukken dikker

De storing aan iemand die zijn vetrollen duidelijk laat zien,zit hem in jou eigen ogen,niet bij die buurvrouw.

Ik weet van mezelf van vroeger dat ik net zo keek als jij, nu dat ik zelf de maag en dikke buik heb zie ik het niet meer.

Ik draag alleen wit zomer en winter,en dan hoor ik vaak zeggen: maar wit maakt toch dik ?

Dan zeg ik: wat u wil zien toch .

Ik heb maat 44 en die hoef en kan ik met niets verbloemen en eerlijk gezegd,
waarom zou ik,als ik en de buurvrouw maar lekker in ons vel zit toch :)

Toegevoegd na 7 minuten:
Langer lijken
slanker lijken
het woord 'lijken'zeg al genoeg.

Kleding wat langer lijkt is een jurk of t shirt zonder taille ,vanaf de oksel recht naar beneden vallend
dan het liefst met verticale strepen,kleur maakt niet uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Donkere kleding en wijde tunieks, zodat haar rollen niet meer zo opvallen. Hoge hakken maken vrouwen virtuleel langer. Met een jasje kun je ook al veel camoufleren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kleding met verticale strepen doen de drager langer en slanker lijken.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Voornamelijk zwart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
corrigerend ondergoed is ook een optie, dit is al modieuzer dan een aantal jaren terug te krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1. dat wilde ik ook zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Crea zegt in het antwoord ook niet dat het slanker maakt.
Je lijkt er alleen slanker door.
Dat je op een robot lijkt als je corrigerend ondergoed draagt ben ik het helemaal niet mee eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmmm, interessante reacties; zit wat in.
Een jurkje of goed aansluitend rokje met shirtje. Bij Spijkerbroeken 'valt' een vetrolletje er vaak overheen. Jurkjes of rokjes kunnen minder tekenend zijn. Een losser shirt kan een betere keuze zijn. Zolang het maar geen rechttoe rechtaan shirt is. Dit werkt averechts. Beter een iets getaileerd shirt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Skinnyjeans!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gad ver damme. nee! >.<
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft 'gad ver damme. nee' nog een nuttige tip misschien?
Begin met kleding die past. Veel vrouwen met een maatje meer dragen kleding die eigenlijk 1 of 2 maten te klein is waardoor de broekband bv veel te strak zit. Dit staat echt niet mooi.

Draag ook geen heup spijkerbroeken, want dan valt de buik over de broek, maar zoek juist een spijkerbroek die wat hoger is.

Draag ook niet overdreven wijde kleding, dus schiet niet door van 2 maten te klein naar 2 te groot.

Draag ook een goede bh, wordt nog al eens vergeten, laat je eens informeren bij een lingerie zaak., en laat daar je maat eens nemen, als je mooie kleding hebt maar geen goede bh zal het meestal niet mooi staan.

Verder kan je eigenlijk alles dragen wat lekker zit, ik ben zelf ook behoorlijk 'aan de maat' en heb echt niets met zwarte kleding, dat kan dus wel voor het oog slanker maken, maar ik vind het minder mooi, dan moet je het ook niet gaan dragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi antwoord. Daar kunnen we wel iets mee.
Zeker geen heup jeans dragen. Een V hals slankt af en slim fit ondergoed doet ook wonderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je hebt gelijk.