14 juli ben ik geopereerd aan mijn pink volaire plaat in gewricht geschoten nu sinds dat ik weer naar school ga is hij rood en heeft schilfers?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat ik kan niet zien vanaf hier. Plaats anders een foto dan pas kan ik zeggen of ie rood en schilferig is. Kun je het zelf niet zien dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
TERUG NAAR DE ARTS!
Bewust met hoofdletters. Ga zo spoedig mogelijk terug naar de specialist.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit kan van alles zijn. Van een gewone, te verwachten, onschuldige reactie tot een probleemgeval, en alles ertussenin.

Dus: ga terug naar de arts. Die kan bekijken of er iets aan de hand is en zo ja, wat eraan kan worden gedaan.

Als er niets aan de hand is, kan de arts je in ieder geval geruststellen. Het effect van een artsbezoekje is dus in alle gevallen positief.

Doen dus. Nu!