waar zitten je pijnpunten?

ik heb wel eens in een film gezien dat iemand op een bepaald plekje van je ligaam drukt en dat diegene dan of heel veel pijn heeft of flauwvalt.
waar zitten die plekjes?

ik zal ze niet voor geweld gebruiken enkel eventueel uit zelfverdediging.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (3)

Flauw vallen zal niet zo snel gebeuren,maar goede pijnprikkels kan je geven onder jouw kaak bij de hals, daar waar de lymfeklieren zitten.
Achter je oor, dat kuiltje achter de oorlel. Ook zeer pijnlijk en als je daar krachtig op drukt, duw je de grootste kerel van je af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op deze afbeelding zie je waar alle drukpunten zitten:
[IMG]http://i56.tinypic.com/534dua.gif[/IMG]
Maar in een documentaire had ik gezien dat als je iemand wilt laten flauwvallen door op deze pijnpunten te slaan je ze op verschillende plekken moet slaan en dan volgens mij ook nog in een volgorde.

Toegevoegd na 45 seconden:
Sorry, de woorden tussen haakjes moet je weglaten dus:
http://i56.tinypic.com/534dua.gif

Toegevoegd na 1 minuut:
oh, zo kan het ook :
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En je moet er vooral niet mee experimenteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was ik net mee bezig :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een enorme bullshit zet jij hier neer zeg!
Dit zijn geen pijnpunten maar dit is een plaatje wat je zomaar gegoogeld hebt en er een leuk verhaaltje omheen gegooid. Deze afbeelding komt van een site over rugklachten. http://www.cure-back-pain.org/relief-from-fibromyalgia.html Een hele dikke min!
Ik weet ook nog 2 plekken: op je slaap, nadeel is als je daar een erg harde klap geeft zou iemand dood kunnen neervallen. (dit heb ik uit niet zeer betrouwbare bron, maar het is in ieder geval een pijnpunt). Verder is een ander pijnpunt de plexis (geen idee hoe je het schrijft) het is bij een meisje makkelijk te vinden, namelijk exact tussen de borsten, ter hoogte van de tepels, zit een soort holletje in de ribbenkast, als je daar iemand tegen aan trapt of hard slaat kan het slachtoffer flauwvallen.