meer afscheiding dan normaal, moet ik me zorgen maken?

hallo, ik heb de laatste tijd meer afscheiding dan normaal. het ziet er gewoon hetzelfde uit als altijd en ruikt niet. ik slik de pil en ben seksueel actief. moet ik me zorgen maken?
bedankt (:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als iets afwijkend is dan normaal moet je altijd even naar de huisarts gaan. Niet meteen maar als het zich een tijdje aanhoud wel. In dit geval weet ik niet hoelang je er al last van hebt, en of je er al een "menstruatie" tussendoor hebt gehad? (met de pil heb je niet echt een menstruatie) Maar nogmaals, als je twijfelt even naar de huisarts!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms heeft een vrouw wat meer afscheiding dan anders. Als het niet raar ruikt, of een andere kleur heeft dan is het waarschijnlijk niets bijzonders, kan bijv. met je cyclus te maken hebben.

Echter je schrijft dat je seksueel actief bent, ik neem aan dat je naast de pil ook het condoom gebruikt. Indien niet zou het ook een symptoom van chlamydia kúnnen zijn.
Even langs de huisarts dan maar.