Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke stijl kleding maakt je niet "slungelig"?

Ik ben namelijk 1.95 meter lange, mannelijke student, maar wil er uiteraard niet slungelig uit zien, wat vaak wel het geval is wanneer je lang bent. Welke type kleren moet je dan kopen? Donker, licht, lang, kort, patroon of niet, etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

strepen in de lengte maken je lang. strepen in de breedte dik. ik zou dus iets kiezen met strepen in de breedte, zodat de verhoudingen hoog/breed minder zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De wat strakkere kleding zodat alles er niet bij hangt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen strakke kleding als je er ook nog smal bij bent.
Zorg dat broekspijpen en mouwen lang genoeg zijn, zodat het er niet uitgegroeid uitziet.
Als Je nieuwe kleding gaat kopen, probeer gewoon 2 heel verschillende modellen, liefst in een winkel waar het personeel weet waarover ze praten en die je niet met iets weg sturen om de verkoopcijfers omhoog te krijgen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ow dit is tegengesteld aan de voorganger, Ik bedoel dus met geen strakke kleding , niet van dat skinnygedoe, Neem goed passend, ook niet te ruim, want dat maakt ook slungelig vind ik
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
Maritieme stijl is geweldig als je 1.95 bent!
Sportieve Gaastra, shirts met strepen(blauw-wit/rood-wit), aansluitende jeans. Wauw!

Prachtige lengte, maak je daar geen zorgen over.
Leuke aansluitende tshirts, safari-look colbert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.amisura.nl/Webwinkel-Page-57438/Kleding-lange-man.html

http://www.langzijn.nl/adressengids/kleding-lange-man/webwinkels
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je er slungelig uitziet ligt niet zo zeer aan je kleding, maar aan je lichaamshouding.
Dus lipjes getuit en borstjes vooruit!
Je kan goed passende, niet te ruime (slimfit) kleding dragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lipjes getuit, borstjes vooruit? Zou HIJ dat willen?
Beste Marc,

Ik ben niet zo heel erg lang als jij, dus ik heb niet het zelfde probleem als jij. Echter mijn neef is ongeveer 2 meter lang en erg dun (vrij slungelig). Sinds hij slimfit kleding draagt, ziet hij er een stuk vlotter uit.

Voor zijn verjaardag heb ik hem een zwart slimfit overhemd cadeau gedaan. Ik heb besteld bij www.overhemd-bestellen.nl. Ze hebben een vrij breed aanbod slimfit overhemden. Hopelijk kan je er wat mee.

Succes!

Groet,

Pieter Paul
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding